Σας αρέσει το neanews; Ελάτε στην παρέα μας! Εσείς είστε η δύναμή μας!

Να αναδειχτεί ο σφετερισμός εξουσιών από τον εφοριακό κλάδο

nea-news | 26 Απρ 2012 | 7:45 μ.μ.

Παραδίδεται το σύνολο των δημοσιονομικών εσόδων της χώρας στη διάθεση των δανειστών με σκοπό να εξυπηρετείται πρώτα απ’ όλα το δημόσιο χρέος. Πλέον, μόνο ότι περισσεύει θα πηγαίνει στις πρωτογενείς δαπάνες (μισθοί, συντάξεις, υγεία, παιδεία, κοκ)..


Η ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΦΑΣΗ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ



0-------------->

Ο συνδικαλισμός στο Υπουργείο Οικονομικών (ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ,  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ κ.λ.π, πρωτοβάθμια όργανα συλλόγων, δευτεροβάθμιο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ) οφείλουν να αναδείξουν τον σφετερισμό των εξουσιών, στην σύμπραξη της πραξικοματικής εξουσίας με το ΔΝΤ.


Αντίστροφη φορά <-----------0

 Το ίδιο οφείλουν να πράξουν και οι πολίτες ξεχωριστά υπενθυμίζοντας προφορικώς και εγγράφως τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την   ορκομωσία των εφόρων και λοιπών υπαλλήλων  ως φορέων εξουσίας στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ.


ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ

ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν.Π.Δ.Δ.

Άρθρο 19
Ορκωμοσία – Ανάληψη υπηρεσίας
1. Ο όρκος δίνεται ενώπιον του οργάνου που έχει εκδώσει την πράξη διορισμού ή του... οργάνου που ορίζεται στο έγγραφο της κοινοποίησης. α) Ο όρκος έχει ως εξής: "Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντά μου."

Άρθρο 52 συντάγματος: «Η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊ-κής κυριαρχίας, τελεί υπό την εγγύηση όλων των λειτουργών της πολιτείας, που έχουν την υποχρέωση να τη δια-σφαλίζουν σε κάθε περίπτωση. Νόμος ορίζει τις ποινικές κυρώσεις κατά των παραβατών της διάταξης αυτής».

Πολιτικό πραξικοπημα διορισμού ενός τραπεζίτη Πρωθυπουργού - και αναρίθμητες οι συνταγματικές εκτροπές. Ο σφετερισμός εξουσιών στη συμπαιγνία πολιτικής εξουσίας και ΔΝΤ.

Ο συν δικαλ ισμός (αγώνας για την δίκη του φασισμού) στον εφοριακό κλάδο πρέπει να πολιτικοποιήσει την αντίσταση του στον σφετερισμό εξουσιών, εφαρμόζοντας το άρθρο 120 του συντάγματος,

Η ΤΡΟΙΚΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΣΥΛΗΠΤΗ  ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ

Στην Ελλάδα έχει γίνει σφετερισμός εξουσιών:

Ψηφίστηκε το μεσοπρόθεσμο, ψηφίζονται νόμοι, σε εκτέλεση του μνημονίου ως απαίτηση της δανειακής σύμβασης. Οι δανειακές συμβάσεις Ι & ΙΙ καταλύουν την εθνική κυριαρχία, πέραν άλλων πολλών ενστάσεων (Αυτοδίκαιη και τυπική ακυρότητα.).

Αυτό δεν θα το κρίνουν οι αποφάσεις μπανανόφλουδας ελεγχόμενων εκρήξεων του Συμβουλίου Επικρατείας (Επιτροπείας) στο μνημόνιο (ουδεμία αναφορά στην άκυρη δανειακή σύμβαση Ι και άκυρη ΙΙ αγγλικού δικαίου) κατόπιν των ελεγχόμενων εκρήξεων-πρόχειρων προσφυγών στο μνημόνιο, αλλά οι ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες, προστατεύοντας το Σύνταγμα.

Παραβίαση του συντάγματος

Όσοι συνεργάζονται με τους σφετεριστές της εξουσίας σε κυβερνητικό επίπεδο τουλάχιστον για να μην πάμε παρακάτω, συνεργούν στον σφετερισμό των εξουσιών.

Η αντιμετώπιση του σφετερισμού των εξουσιών δίνει το δικαίωμα στον ελληνικό λαό σύμφωνα με το σύνταγμα άρθρο 120 παρ. 4 που επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων για την προστασία του συντάγματος να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους για την προστασία του συντάγματος ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ.

"Άρθρο 120, παράγραφος 4 του Ελληνικού Συντάγματος: "Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμόν των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία"

Η παγκόσμια τραπεζοπιστωτική εξουσία της νέας τάξης δια των ντοπιων επάρχων της, θέλει να εκμεταλλευτεί τον δημόσιο φοροεισπρακτικό μηχανισμό του Υπουργείου Οικονομικών, ώσπου να ολοκληρωθεί ο ολοκληρωτισμός της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, και για διάστημα που δεν παρουσιάζεται δυναμική αντίσταση εκτέλεσης των αντισυνταγατικών διοικητικών πράξεων των σφετεριστών της εξουσίας, προκειμένου να οδηγήσουν την χώρα στην εκκαθάριση και στην εκχώρηση απαιτήσεων βάση αγγλικού δικαίου στα ξένα δικαστήρια υπέρ των πιστωτών.


ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

Το Σύνταγμα είναι ο Υπέρτατος Θεμελιώδης Νόμος του Κράτους, της Ελληνικής Πολιτείας και σε συμφωνία πάντα με το Ελληνικό Σύνταγμα πρέπει να ψηφίζονται όλοι οι νόμοι στην Βουλή των Ελλήνων.  Το μη αναθεωρήσιμο άρθρο 1 του Ελληνικού Συντάγματος με τις παραγράφους 1, 2 και 3 ορίζει ότι το πολίτευμα τις Ελλάδας είναι η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Ελληνικό λαό  και ασκούνται υπέρ του Ελληνικού λαού όπως ορίζει το Σύνταγμα

Σύμφωνα δε με το μη αναθεωρήσιμο άρθρο 26 του Ελληνικού Συντάγματος: "Η νομοθετική λειτουργία ασκείται από τη Βουλή και τον Πρόεδρο της Βουλής".  Επομένως, στην Ελλάδα δεν μπορεί να είναι έγκυρος οποιοσδήποτε νόμος της Ευρώπης ούτε το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα (ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Ή ΜΙΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ) με την προϋπόθεση ότι δεν έρχονται σε αντίθεση με τον Θεμελιώδη και υπέρτατο νόμο του Κράτους της Ελληνικής Πολιτείας, δηλαδή να μην έρχονται σε αντίθεση με το Ελληνικό Σύνταγμα, το οποίο στην Ελλάδα υπερισχύει του Ευρωπαϊκού Συντάγματος και οποιουδήποτε αλλού δικαίου γιατί εκφράζει την λαϊκή κυριαρχία των Ελλήνων και του Ελληνικού έθνους, η οποία είναι απαραβίαστη καθώς όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Ελληνικό λαό και υπάρχουν και ασκούνται υπέρ του Ελληνικού λαού όπως καθορίζει το Ελληνικό Σύνταγμα, και όχι κάποιο Ευρωπαϊκό Σύνταγμα... ή το ΔΝΤ.

Δεν είναι δυνατόν με κάποια πράξη νομοθετικού περιεχομένου, προεδρικό διάταγμα ή νομοσχέδιο που θα έρθει προς ψήφιση στην Βουλή των Ελλήνων, να καταπατηθούν τα άρθρα του Συντάγματος ούτε μπορεί η Ευρωπαϊκή νομοθεσία ή το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα να υποσκελίσει το Ελληνικό Σύνταγμα γιατί το Ελληνικό Σύνταγμα υπερισχύει του Ευρωπαϊκού Συντάγματος και δικαίου σύμφωνα με το άρθρο 1, παράγραφος 3 του Ελληνικού Συντάγματος: "Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα".

Το άρθρο 1, παράγραφος 3 του Ελληνικού Συντάγματος δεν είναι δυνατόν να αναθεωρηθεί γιατί αφορά τη βάση και τη μορφή του πολιτεύματος, σύμφωνα με το άρθρο 110, παράγραφος 1 του Ελληνικού Συντάγματος: "Οι διατάξεις του Συντάγματος υπόκεινται σε αναθεώρηση, εκτός από εκείνες που καθορίζουν τη μορφή του πολιτεύματος ως Προεδρευομένης Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, καθώς και από τις διατάξεις των άρθρων 2 παράγραφος 1, 4 παράγραφος 1, 4 και 7, 5 παράγραφοι 1 και 3, 13 παράγραφος 1 και 26".

Στο Άρθρο Ι-6  της Ευρωπαϊκού Συντάγματος   σε σχέση με τα παραπάνω άρθρα του Ελληνικού Συντάγματος που είδαμε, υπερισχύει το Ελληνικό Σύνταγμα απέναντι στο Ευρωπαϊκό Σύνταγμα και η σχετική αντίφαση του Ευρωπαϊκού Συντάγματος δεν μπορεί να αρθεί.  Άρθρο Ι-6  τίτλος: "Το δίκαιο της Ένωσης". "Το Σύνταγμα και οι κανόνες δικαίου που θεσπίζονται από τα θεσμικά όργανα της Ένωσης στο πλαίσιο της άσκησης των αρμοδιοτήτων που της απονέμονται υπερισχύουν του δικαίου των κρατών μελών".

"ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ" αναφέρει για την Μορφή του Πολιτεύματος στο "Άρθρο 1 Παράγραφος 1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.  Παράγραφος 2. Θεμέλιο του Πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.  Παράγραφος 3.  Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό, υπάρχουν υπέρ του Λαού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα".

Συμφώνα με το Άρθρο 110 του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ το Άρθρο 1 που αφορά την Μορφή του Πολιτεύματος δεν είναι αναθεωρήσιμο.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΜΑΣ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΩΣ ΣΥΜΦΩΝΑ με το  Άρθρο 1 παράγραφο 3 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον Λαό, υπάρχουν υπέρ του Λαού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα

ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΟΥΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΒΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΤΙΡΕΚΤΙΒΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΑΝΕΙΑΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΌΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΥΛΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.

Σύμφωνα με το άρθρο 37 παρ. 1, ο ΠτΔ διορίζει τον πρωθυπουργό. Σύμφωνα με το άρθρο 37 παρ. 2, πρω-θυπουργός διορίζεται ο αρχηγός του κόμματος που έχει απόλυτη πλειοψη-φία στη Βουλή. Αν δεν υπάρξει δυνα-τότητα σχηματισμού κυβέρνησης, το-τε σύμφωνα με το άρθρο 37 παρ. 3, θα πρέπει να δοθούν διερευνητικές εντο-λές με τη σειρά στο δεύτερο και τρίτο κόμματα. Αν και τότε δεν υπάρξει δυ-νατότητα σχηματισμού κυβέρνησης, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της ίδια παραγράφου του άρθρου 37, ο ΠτΔ υποχρεούται να αναθέσει την πρωθυπουργία στον Πρόεδρο του ΣτΕ ή του Αρείου Πάγου, προκειμένου να σχηματίσει υπηρεσιακή κυβέρνηση και να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές.

 Σύμφωνα με το άρθρο 38 παρ. 2, αν ο πρωθυπουργός παραιτηθεί και υπάρχει κόμμα που να διαθέτει την απόλυτη πλειοψηφία στη Βουλή (ΠΑ-ΣΟΚ), τότε ο ΠτΔ διορίζει υποχρεω-τικά πρωθυπουργό, το πρόσωπο που θα υποδείξει η ΚΟ του πλειοψηφού-ντος κόμματος.  Κάτι τέτοιο φυσικά δεν έγινε από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ.

 Σύμφωνα με το άρθρο 37 παρ. 4, αν στο κόμμα που ανατίθεται διερε-υνητική εντολή δεν έχει αρχηγό (εδώ και τα τρία πρώτα κόμματα ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ έχουν αρχηγούς) ή εάν ο αρ-χηγός δεν έχει εκλεγεί βουλευτής, τότε ο ΠτΔ δίνει την διερευνητική εντολή, στο πρόσωπο που προτείνει η αντί-στοιχη ΚΟ.

Το Σύνταγμα αναφέρει ότι αν «ο αρχηγός του κόμματος δεν έχει ε-κλεγεί βουλευτής» σημαίνει με ερμη-νεία a contrario, ότι δεν μπορεί να διορισθεί πρωθυπουργός, πρόσωπο ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Ο κ. Παπαδήμος δεν έχει εκλεγεί από τον ελληνικό λαό.   Ο ΠτΔ δεν μπορεί να δεχτεί να διο-ρίσει πρωθυπουργό, ούτε τον ίδιο τον αρχηγό ενός κόμματος, τη στιγμή που δεν είναι βουλευτής. Πως είναι δυνατόν να δέχτηκε ο κ. Παπούλιας να διορίσει πρωθυπουργό τον κ. Παπαδήμο ο οποί-ος δεν είναι ούτε αρχηγός κόμματος ού-τε βουλευτής;

klassikoperiptosi.blogspot.com

Μοιραστείτε το θέμα:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...