Κέρδη για πρώτη φορά στον ΟΣΕ το 2011
Θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα εμφάνισε πέρυσι, για πρώτη φορά ο όμιλος ΟΣΕ (πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ), με τη συμπλήρωση ενός έτους από την εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης-εξυγίανσής του.
Ο κύκλος εργασιών του ΟΣΕ το 2011 αυξήθηκε κατά 14% και ανήλθε στα 236 εκατ. ευρώ
Θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα εμφάνισε πέρυσι, για πρώτη φορά ο όμιλος ΟΣΕ (πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ), με τη συμπλήρωση ενός έτους από την εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης-εξυγίανσής του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών για τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, ο συνολικός κύκλος εργασιών του ΟΣΕ το 2011 αυξήθηκε κατά 14% σε σχέση με το 2010 και ανήλθε στα 236 εκατ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη του ΟΣΕ ανήλθαν για πρώτη φορά στα 25,15 εκατ. ευρώ, γεγονός στο οποίο συνετέλεσε και η κρατική επιδότηση, η οποία έφτασε τα 107 εκατομμύρια ευρώ για το 2011.
Ζημιές το 2010
Υπενθυμίζεται ότι το 2010 ο ΟΣΕ είχε εμφανίσει λειτουργικές ζημίες 121,35 εκατ. ευρώ και το 2009 ζημίες ύψους 282,05 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα χρήσης από τις κύριες δραστηριότητες του Οργανισμού εμφάνισαν μείωση κατά 57 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κάτι που οφείλεται κυρίως στη γενικότερη ύφεση αλλά και στην αναστολή λειτουργίας σημαντικού μέρους του δικτύου του. Πάντως, σημειώνεται ότι σε σχέση με τη χρήση του 2009 τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19%.
Στο ίδιο διάστημα πέρυσι τα έξοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 30% σε σχέση με το 2010 και κατά 56% σε σχέση με το 2009. Από το σύνολο των εξόδων, μεγαλύτερο ποσοστό σε μείωση εμφανίζει η μισθοδοσία (-39% σε σχέση με το 2010 και -53% σε σχέση με το 2009).
Ο ΟΣΕ διατηρεί την υποδομή του σιδηροδρόμου και νοικιάζει το τροχαίο υλικό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι περίπου 70 εκατ. ευρώ τον χρόνο, για να εκτελεί τα δρομολόγια.
http://troktiko.eu/
Μοιραστείτε το θέμα:
Ο κύκλος εργασιών του ΟΣΕ το 2011 αυξήθηκε κατά 14% και ανήλθε στα 236 εκατ. ευρώ
Θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα εμφάνισε πέρυσι, για πρώτη φορά ο όμιλος ΟΣΕ (πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ), με τη συμπλήρωση ενός έτους από την εφαρμογή του προγράμματος αναδιάρθρωσης-εξυγίανσής του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών για τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, ο συνολικός κύκλος εργασιών του ΟΣΕ το 2011 αυξήθηκε κατά 14% σε σχέση με το 2010 και ανήλθε στα 236 εκατ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη του ΟΣΕ ανήλθαν για πρώτη φορά στα 25,15 εκατ. ευρώ, γεγονός στο οποίο συνετέλεσε και η κρατική επιδότηση, η οποία έφτασε τα 107 εκατομμύρια ευρώ για το 2011.
Ζημιές το 2010
Υπενθυμίζεται ότι το 2010 ο ΟΣΕ είχε εμφανίσει λειτουργικές ζημίες 121,35 εκατ. ευρώ και το 2009 ζημίες ύψους 282,05 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα χρήσης από τις κύριες δραστηριότητες του Οργανισμού εμφάνισαν μείωση κατά 57 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κάτι που οφείλεται κυρίως στη γενικότερη ύφεση αλλά και στην αναστολή λειτουργίας σημαντικού μέρους του δικτύου του. Πάντως, σημειώνεται ότι σε σχέση με τη χρήση του 2009 τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19%.
Στο ίδιο διάστημα πέρυσι τα έξοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 30% σε σχέση με το 2010 και κατά 56% σε σχέση με το 2009. Από το σύνολο των εξόδων, μεγαλύτερο ποσοστό σε μείωση εμφανίζει η μισθοδοσία (-39% σε σχέση με το 2010 και -53% σε σχέση με το 2009).
Ο ΟΣΕ διατηρεί την υποδομή του σιδηροδρόμου και νοικιάζει το τροχαίο υλικό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι περίπου 70 εκατ. ευρώ τον χρόνο, για να εκτελεί τα δρομολόγια.
http://troktiko.eu/