Πράσινο το φως για την οδό Πανεπιστημίου
Την Δευτέρα 12 Μαΐου ανάβει και επίσημα πλέον το πράσινο φως για την ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου, καθώς ξεκινά ο διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, για την ανάθεση της μελέτης.
Έτσι από βδομάδα, θ΄αρχίσει να «τρέχει» η όλη διαδικασία για την υλοποίηση του προγράμματος, του οποίου οι εργασίες κατασκευής θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο έως το τέλος του 2013.
Στην όλη διαδικασία θα λάβουν μέρος δυο κριτικές επιτροπές που απαρτίζονται από κορυφαίους πανεπιστημιακούς, εκπροσώπους κέντρων αρχιτεκτονικής, μουσείων και συναφών ιδρυμάτων, οι οποίες θα κρίνουν τις προτάσεις και με τη σειρά τους, θα επιλέξουν τον ανάδοχο μελετητή, στο τέλος της χρονιάς.
Με αυτόν τον τρόπο, θα παρακαμφθούν οι ατελείωτες προσφυγές, ενώ τα χρονοδιαγράμματα θα πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο.
Στην όλη διαδικασία θα συμμετέχουν και ιδιωτικοί φορείς, αλλά και πολίτες, με τη μορφή ευρείας διαβούλευσης, μέσω της ιστοσελίδας www.rethinkathens.org.
Το συνολικό κόστος του έργου, υπολογίζεται γύρω στα 200 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αναμένεται να καλυφθεί από ευρωπαϊκά κονδύλια, ενώ είναι πιθανή και η συμμετοχή ιδιωτών στη χρηματοδότηση της κατασκευής και λειτουργίας του τραμ.
Η περιοχή της παρέμβασης εκτείνεται από τη λεωφόρο Αμαλίας μέχρι το Αρχαιολογικό Μουσείο. Περιλαμβάνει το σύνολο της οδού Πανεπιστημίου, την «τριλογία» του Πανεπιστημίου, της Εθνικής Βιβλιοθήκης και της Ακαδημίας, την οδό Κοραή, την πλατεία Δικαιοσύνης, μία νέα πλατεία Ομονοίας, το τμήμα της Λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας από την οδό Ακαδημίας ως την πλατεία Συντάγματος, το τμήμα της Αμαλίας από την οδό Φιλελλήνων μέχρι την Πανεπιστημίου και το τμήμα της Πατησίων, από τη Σταδίου μέχρι την οδό Ηπείρου.
Σε όλο το μήκος της διαδρομής θα κατασκευαστεί γραμμή τραμ διπλής κατεύθυνσης, η οποία θα φθάσει σε πρώτη φάση στην πλατεία Αιγύπτου και στη συνέχεια έως τα Ανω Πατήσια.
Τα αυτοκίνητα δεν εξοστρακίζονται, αλλά περιορίζεται δραστικά η διαμπερής κίνηση. Θα επιτρέπονται τοπικές κινήσεις στις οδούς Εμμ. Μπενάκη και Αμερικής για ΙΧ και ταξί και στις οδούς Ομήρου και Σίνα για τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
tampouloukia.gr/
Μοιραστείτε το θέμα:
Έτσι από βδομάδα, θ΄αρχίσει να «τρέχει» η όλη διαδικασία για την υλοποίηση του προγράμματος, του οποίου οι εργασίες κατασκευής θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο έως το τέλος του 2013.
Στην όλη διαδικασία θα λάβουν μέρος δυο κριτικές επιτροπές που απαρτίζονται από κορυφαίους πανεπιστημιακούς, εκπροσώπους κέντρων αρχιτεκτονικής, μουσείων και συναφών ιδρυμάτων, οι οποίες θα κρίνουν τις προτάσεις και με τη σειρά τους, θα επιλέξουν τον ανάδοχο μελετητή, στο τέλος της χρονιάς.
Με αυτόν τον τρόπο, θα παρακαμφθούν οι ατελείωτες προσφυγές, ενώ τα χρονοδιαγράμματα θα πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο.
Στην όλη διαδικασία θα συμμετέχουν και ιδιωτικοί φορείς, αλλά και πολίτες, με τη μορφή ευρείας διαβούλευσης, μέσω της ιστοσελίδας www.rethinkathens.org.
Το συνολικό κόστος του έργου, υπολογίζεται γύρω στα 200 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αναμένεται να καλυφθεί από ευρωπαϊκά κονδύλια, ενώ είναι πιθανή και η συμμετοχή ιδιωτών στη χρηματοδότηση της κατασκευής και λειτουργίας του τραμ.
Η περιοχή της παρέμβασης εκτείνεται από τη λεωφόρο Αμαλίας μέχρι το Αρχαιολογικό Μουσείο. Περιλαμβάνει το σύνολο της οδού Πανεπιστημίου, την «τριλογία» του Πανεπιστημίου, της Εθνικής Βιβλιοθήκης και της Ακαδημίας, την οδό Κοραή, την πλατεία Δικαιοσύνης, μία νέα πλατεία Ομονοίας, το τμήμα της Λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας από την οδό Ακαδημίας ως την πλατεία Συντάγματος, το τμήμα της Αμαλίας από την οδό Φιλελλήνων μέχρι την Πανεπιστημίου και το τμήμα της Πατησίων, από τη Σταδίου μέχρι την οδό Ηπείρου.
Σε όλο το μήκος της διαδρομής θα κατασκευαστεί γραμμή τραμ διπλής κατεύθυνσης, η οποία θα φθάσει σε πρώτη φάση στην πλατεία Αιγύπτου και στη συνέχεια έως τα Ανω Πατήσια.
Τα αυτοκίνητα δεν εξοστρακίζονται, αλλά περιορίζεται δραστικά η διαμπερής κίνηση. Θα επιτρέπονται τοπικές κινήσεις στις οδούς Εμμ. Μπενάκη και Αμερικής για ΙΧ και ταξί και στις οδούς Ομήρου και Σίνα για τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
tampouloukia.gr/