Σας αρέσει το neanews; Ελάτε στην παρέα μας! Εσείς είστε η δύναμή μας!

Νότης:"Χαλάνε την αισθητική οι άνθρωποι των Φαναριών"

nea-news | 27 Ιαν 2013 | 10:34 μ.μ.





Ο Νότης Σφακιανάκης είναι γνωστός για ένα πράγμα: καταθέτει την άποψή του, όποια κι αν είναι αυτή. Μπορεί να προκαλεί, να γίνεται αρεστός ή ακόμα και αντιπαθής. Δεν φαίνεται όμως να τον ενδιαφέρει...



Παραχώρησε μια συνέντευξη εφ΄όλης τη ύλης και μίλησε για όλα: ποδόσφαιρο, εκκλησία, πολιτική, μετανάστες, κόμματα, συνεργασίες, εξωγηινους, Ελληνισμό και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Διαβάστε κάποια αποσπάσματα από τη συνέντευξή του. Σας τα παραθέτουμε αυτούσια.



Μέσα από την κρίση μπορεί να βγει κάτι καλό;

«Όχι, βέβαια. Αυτό είναι το παραμύθι της αισιοδοξίας που πουλάμε. Από την κρίση τι να βγει; Μαυρίλα βγαίνει. Σου παίρνω την περιουσία, σου κόβω τα χρήματα από τον μισθό σου που είχαμε συμφωνήσει, έχεις 35 χρόνια σύνταξη αλλά δεν ισχύει, τα λεφτά που έδινες που ήταν τα δικά σου τα λεφτά που σου κρατούσαν και θα έπαιρνες όταν έβγαινες στην σύνταξη, όταν ήταν λοιπόν να πάρεις πίσω τα χρήματα που έδινες λίγο λίγο σου λέει δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει; Φυσιολογικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει αυτή τη στιγμή ούτε ξύλο όρθιο. Τίποτα. Όχι με την έννοια της βίας, έλα να τα σπάσουμε όλα και τα ρέστα. Όχι. Σε διαγράφω, σε καθαιρώ πρόεδρε της Δημοκρατίας, πρωθυπουργέ, υπουργέ τάδε, βουλευτή, δήμαρχε και πάει λέγοντας. Σας καθαιρώ. Εγώ ο εργοδότης σας, σας καθαιρώ, σας σταματάω. Δεν σας δίνω. Εγώ είμαι ο εργοδότης σας, εσείς είστε υπάλληλοί μου».



Κατά κάποιο τρόπο δεν το πλήρωσαν αυτό; Πχ η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που εξαφανίζεται ως κόμμα…



«Ε, και; Καθόλου δεν το πλήρωσαν. Θα έπρεπε να είναι εξαφανισμένο πολλά χρόνια πριν. Εδώ φέρανε την μέγιστη καταστροφή και είναι ακόμα στα πράγματα και βγαίνουν και μιλάνε, έχουνε θράσος. Και εμφανίζονται και μιλούν και λένε τι; Δώσε μου δύναμη εμένα του καταστροφέα σου να σε σώσω». Η γνώμη σου για την Χρυσή Αυγή; Σε ρωτάω γιατί έχεις «κατηγορηθεί» για κάποια φερόμενα ως λεγόμενα σου σε παλαιότερες συνεντεύξεις σου. «Ακου να δεις, εγώ υποστηρίζω το δίκαιο από όπου κι αν προέρχεται. Δεν με ενδιαφέρει πως λέγεται. Οι βιτρίνες και οι ετικέτες εμένα δεν μου λένε τίποτα. Το έντεχνο, το μοντέρνο, το λαϊκό και το ποπ δεν μου λένε τίποτα. Υπάρχει καλή και κακή μουσική. Εχεις δίκιο ή έχεις άδικο. Σήμερα είμαι μαζί σου γιατί αυτό που λες είναι σωστό για το κοινωνικό όφελος, αύριο είμαι απέναντι σου γιατί αυτό που κάνεις είναι εις βάρος μας. Τελειώσαμε. Δεν ανήκω πουθενά είναι ανένταχτος από τότε που γεννήθηκα».







Κεφάλαιο μετανάστες. Είναι πρόβλημα;



«'Ελα τώρα, δηλαδή εγώ το λέω πολλά χρόνια πριν εμφανιστεί στο προσκήνιο η Χρυσή Αυγή. Το 1991 σε μια συνέντευξη στο ραδιόφωνο έλεγα αυτό ακριβώς. Ότι κάποια στιγμή θα είναι τόσοι άνθρωποι με το ανεξέλεγκτο που έχει δημιουργηθεί, που θα φτιάξουν κόμματα μέσα στην πατρίδα μας και οι Μουσουλμάνοι και οι Αλβανοί κλπ. Τότε θα δείτε από πού βγαίνει ο ήλιος. Δεν το καταλάβαιναν. Εγώ Χρυσή Αυγή ήμουν τότε; Ούτε τώρα είμαι, ούτε ποτέ θα είμαι γιατί δεν θέλω να ανήκω κάπου. Δεν έχω ανάγκη να ανήκω σε κάποια ομάδα για αυτό και είμαι φίλαθλος και όχι οπαδός».



Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο ρόλος της εκκλησίας;



«Η εκκλησία; Από μόνη της η ονομασία τι σημαίνει; Ζητιανιά. Έκκληση. Κάνεις έκκληση στον άγνωστο Θεό να σε βοηθήσει. Ελα μου όμως που συν Αθηνά και χείρα κίνει. Δηλαδή βοήθησε τον εαυτό σου αδερφάκι μου και περίμενε και από την Θεία δύναμη, αλλά όχι σηκώνω τα χέρια και αρχίζω τα Παναγιά μου βόηθα και τα έχει ο Θεός». Η εκκλησία βοηθάει τον λαό; «Πως δεν τον βοηθάει, τον ναρκώνει, τον κρατάει σε καταστολή. Ανέκαθεν και επί τουρκοκρατίας αυτός ήταν ο ρόλος της εκκλησίας, η καταστολή του λαού».



Πολλές φορές και χωρίς να υπάρχει τέτοια δήλωσή σου σε έχουν κατηγορήσει για άθεο…

«Χ...κα! Άκου να δεις, αυτοί που με κατηγορούν το αποδεικνύουν με τις πράξεις τους ότι πραγματικά είναι άθεοι. Δεν πιστεύουν σε κανέναν Θεό. Η Ιερά Εξέταση, εκκλησία ήταν, πίστευε σε Θεό; Οι άνθρωποι αυτοί που τώρα είναι κρατούντες στην εκκλησία πιστεύουν σε Θεό από την στιγμή που έχουν πάρει από τους Τούρκους όλη αυτήν την περιουσία που έχουν; Το σκάνδαλο του Βατοπεδίου εγώ το έκανα ή η εκκλησία; Το ότι η εκκλησία έχει χρήματα, έχει περιουσία και την πληρώνουμε εμείς, εγώ δεν είμαι χριστιανός γιατί να σε πληρώνω αγοράκι μου; Πήγαινε δούλεψε.

Προσέφερε εργασία όχι να έρθεις να πληρωθείς από εμένα. Από μένα; Τι λες αγόρι μου; Μαγαζί δεν είσαι; Ε, κάνε τα κουμάντα σου. Οι τράπεζες για παράδειγμα ζητούν από εμάς να τις χρηματοδοτήσουμε. Εμείς; Τους απατεώνες και τους τοκογλύφους τους επίσημους; Τόσο κορόιδα είμαστε. Εγώ είμαι θυμωμένος. Αν είχε θυμώσει όλος ο κόσμος, όχι να καταστρέφει και να σπάει, δεν χρειάζεται, όλα τριγύρω μας είναι δικά μας, περιουσία μας. Θυμώνεις, σκέπτεσαι δηλαδή και λες ότι αυτό που έκανα ήταν λάθος, ψήφισα ανθρώπους ακατάλληλους που δημιούργησαν προβλήματα. Αρα, αυτούς τους διώχνω. Αυτό κάνεις όταν θυμώνεις».





Έχεις πει ότι η Χρυσή Αυγή είναι μια εξέλιξη της 17 Νοέμβρη;



« Όχι. Είπα ότι πριν από κάποια χρόνια υπήρχε μια οργάνωση και ονομαζόταν 17 Νοέμβρη. Αυτή λοιπόν ανεξάρτητα από την εξέλιξή της, ανεξάρτητα από το ποιος την δημιούργησε και για ποιους λόγους, υπήρχε και όσο υπήρχε ήταν «ο φόβος των Ιουδαίων».



Δηλαδή, κάποιος μεγαλοσχήμων το σκεφτόταν να κάνει κάποια χοντράδα διότι φοβόταν μη τυχόν τον βάλουν στόχαστρο και τον «καθαρίσουν». Ετσι δεν συνέβαινε; Και λέγαμε «α, ρε θα σε περιλάβει η 17 Νοέμβρη». Ετσι έλεγε ο λαός. Αρα ήταν το φόβητρο. Η Χρυσή Αυγή τώρα μέσα στη Βουλή είναι το φόβητρο κάποιων ανθρώπων οι οποίοι πατροπαράδοτα δρούσαν ανεξέλεγκτα, φασιστικά. Δηλαδή διόριζαν χιλιάδες ανθρώπους σε θέσεις που δεν χρειάζονταν.



Αυτή τη στιγμή λέμε ότι έχουμε μεγάλο κρατικό μηχανισμό, έχουμε δηλαδή 500.000 υπαλλήλους στο δημόσιο; Ναι. Εάν εργάζονταν αυτοί οι άνθρωποι θα ήταν ένα κράτος άψογο. Αυτοί οι άνθρωποι, όμως, επιδεικτικά με βίσματα, γλειψίματα κλπ δεν εργάζονται και έπαιρναν σύνταξη στα 43, στα 54 εις βάρος του κρατικού συνόλου. Αυτά που λέω εγώ δεν είναι μ...κιες. Είναι γεγονότα, έχουν συμβεί. Ετσι έχουν λειτουργήσει οι άνθρωποι και οι κάτοικοι της χώρας των Ελλήνων είναι τελικά ύβρεις».





Μιας και αναφερόμαστε στην Χ.Α. και υποθέτω πως το είδες το περιστατικό με τον Κασιδιάρη και την Κανέλλη…

«Μισό λεπτό να σου πω για τον Κασιδιάρη. Ο Κασιδιάρης που τον άκουσα στην Βουλή ήταν κατά πολύ καλύτερος, απόλυτος σε αυτά που έλεγε, χωρίς περικοκλάδες, χωρίς να πηγαίνει λάου λάου, γύρω γύρω για να αρέσω, τα είπε τα πράγματα ακριβώς όπως είναι. Κατηγορώντας. Αυτός, τελικά είναι ικανός ή ανίκανος; Είναι καλό αυτό που κάνει ή κακό; Ότι λέει αυτό το πράγμα έτσι ακριβώς όπως έχει γίνει. Λέει την αλήθεια».



Εξαρτάται εάν συμφωνείς στο τέλος. Γιατί με τους πολιτικούς πολλές φορές δεν καταλαβαίνεις αυτό που λένε.



«Μα γιατί δεν καταλαβαίνεις; Επίτηδες. Για να είσαι σε πλήρη σύγχυση. Είμαστε στην περίοδο της συγχύσεως. Πριν από δύο χρόνια απέναντι που εμφανιζόμουν στην Ιερά Θέα, μετά το 1969 που είχα ακούσει το τραγούδι των King Crimson, το Epitaph, αποφάσισα να το πω γιατί ήταν η κατάλληλη στιγμή. 2009 προς 2010 τότε που ξεκίναγε το πανηγύρι. Τότε μου ήρθε να το πω. Όλα τα χρόνια έλεγα θα το πω, θα το πω και το είπα τότε. Γιατί; Διότι εκείνη την περίοδο αισθάνθηκα ότι τώρα πραγματικά μπαίνουμε στην τελική ευθεία της συγχύσεως και το είχα πει σε μια εκπομπή. Ο σώζων εαυτό σωθήτο. Το τραγούδι έλεγε αυτό ακριβώς: «Confusion will be my epitaph», δηλαδή: «Η σύγχυση θα είναι ο επιτάφιός μου», του ανθρωπίνου είδους».







Αν ερχόταν ένα βράδυ ο Σαμαράς να παρακολουθήσει το πρόγραμμα σου τι θα του έλεγες;

«Τι θα του έλεγα; Θα έβλεπε τα στιγμιότυπα που παίζουν από πίσω στο πανί όταν τραγουδάω και θα καταλάβαινε περί τίνος πρόκειται. Πρόβατα ξυπνάτε η σειρά μας έφτασε. Εμείς μιλάμε και λέμε αυτά που γίνονται. Ονομάζουμε. Παράδειγμα. Τσιτσουρίδης, τραγουδάω στην Θεσσαλονίκη, έρχεται να με δει, έλεγα διάφορα τραγούδια κοινωνικού περιεχομένου, που το κάνω πάντα. Και βλέπω κάποια στιγμή στο πρώτο πρόγραμμα κάποια παρέα να σηκώνεται και να φεύγει. Βλέπω και αναγνωρίζω αυτόν πριν φτάσουν στην έξοδο. Σταματάω το πρόγραμμα και λέω παιδιά αυτός είναι ένας από αυτούς που έχετε ψηφίσει, είναι ένας εξ αυτών που σας εκπροσωπεί και μόλις είπαμε τραγούδια κοινωνικά τα οποία αφορούν σε όλους μας και όχι μόνο στον έρωτα και στην κ...λα και αφορούν τη ζωή μας γενικότερα, την έκανε. Αυτούς ψηφίζετε».







Πιστεύεις ότι κάποιες απόψεις από αυτές που εκφράζεις μπορούν να κόψουν ή να προσθέσουν κοινό;





«Κοίταξε να δεις, όταν ένας άνθρωπος είναι φανατισμένος Χριστιανός πώς θα έρθει σε έναν άνθρωπο που δεν είναι Χριστιανός, αλλά είναι Ελληνας; Κι, όμως, έχουν επηρεαστεί και έρχονται και αρκετοί εξ αυτών αρχίζουν και το σκέπτονται και διαφορετικά, του τύπου 2012 χρόνια που ήταν η εξέλιξη και η καλυτέρευση της ζωής μας; Το ανθρώπινο είδος έγινε καλύτερο; Όχι. Πέρασε από φάσεις καλές-κακές, εμφυλίους πολέμους, παγκοσμίους πολέμους, Ιερές Εξετάσεις, Σταυροφορίες, κατάλαβες; Πού είναι το καλό λοιπόν;



Αυτό τελικά που έχει υπερισχύσει είναι το καλό ή το κακό; Δηλαδή το κακό μήπως δεν είναι ο Εωσφόρος και είναι το αντίπαλον δέος; Το αντίπαλον δέος του Εωσφόρου που ονομάζουμε Διάβολο, που Εωσφόρος συνεπάγεται ο φέρων το φως, ο φωτοδώτης λοιπόν, που αν αυτό είναι το κακό ο αντίπαλος κέρδισε. Ποιο είναι το αντίπαλο του φωτός; Το σκότος. 2012 χρόνια σκοταδισμός. Εχει ο Θεός, κάτω το κεφάλι. Βοήθα Παναγιά μου, πάλι κάτω το κεφάλι. Μετάνοιες. Οι Μουσουλμάνοι βαράνε κάτω το κεφάλι λες και έχουν κάλο στο κούτελο, οι δικοί μας εδώ δεν βαράνε το κεφάλι, παλαιότερα η γιαγιά μου έκανε την μετάνοια μέχρι το έδαφος».







Έχεις πει ότι ο Χριστιανισμός είναι εχθρός του Έλληνα;







«Του Ελληνισμού. Διότι ο Ελληνισμός είναι πνεύμα και ο Χριστιανισμός είπαμε τι είναι». Ένα παράδειγμα, η Ακρόπολη, πιστεύεις ότι δημιουργήθηκε με έναν… εξωγήινο τρόπο; «Η Ιστορία της πατρίδας μου και όχι η μυθολογία που έχουν περάσει, δεν είναι τα Ιερά Ευαγγέλια. Η Ιστορία της πατρίδος μου είναι αυτοί που ερχόντουσαν από επάνω με τα ιπτάμενα άρματα, δεν είναι τυχαίο που αναφέρθηκαν αυτά. Και μέσα στο λεξιλόγιο της πατρίδας μου, την γλώσσα μου δηλαδή, υπάρχει η λέξη αστροναύτης εδώ και εκατομμύρια χρόνια. Κάποιος λόγος υπήρχε για να την δημιουργήσουν οι πρόγονοί μου».



Γιατί με κάποιους από αυτούς δεν έχεις συνεργαστεί; Την τελευταία 10ετία για παράδειγμα μόνο δύο φορές έτυχε να είσαι με καταξιωμένο καλλιτέχνη, το 2003 με τον Μαζωνάκη και το 2009 με την Γαρμπή.

«Γιατί η δικιά μου η παντιέρα, η σημαία, είναι αυτή, είναι δικιά μου».



Τι σημαίνει αυτό; Τεχνικά θα μπορούσαμε να το αναλύσουμε αυτό;







«Δεν κάνω τέτοιες συνεργασίες γιατί δεν μπορεί να βγει. Διότι αν κάνω συνεργασία με έναν άνθρωπο ο οποίος είναι καταξιωμένος πρέπει να συνυπάρξεις επάνω στη σκηνή συγκεκριμένη ώρα. Αυτό εγώ δεν το μπορώ γιατί συνεπάγεται πρόγραμμα. Πρέπει εκείνη την ώρα να πεις αυτά τα τραγούδια». Είπες πριν κάτι για τα φανάρια και την αισθητική. Και κάπου τα είχες "χώσει" επειδή σου χαλάνε την αισθητική στα φανάρια Πακιστανοί ή τελοσπάντων αυτοί που καθαρίζουν τα τζάμια... Γιατί; «Οι ζητιάνοι. Ε, ναι δεν σου χαλάνε την αισθητική άνθρωποι που επαιτούν στα φανάρια; Ανεξάρτητα το χρώμα, την εθνικότητά τους, το όνομά τους, δεν με ενδιαφέρει. Και Έλληνες υπάρχουν στα φανάρια. Αυτό δεν καταστρέφει την αισθητική σου; Δεν σου δίνει την αίσθηση ότι υπάρχει κατάπτωση κοινωνική; Και για αυτό αναγκάζονται οι άνθρωποι να βγαίνουν και να επαιτούν στα φανάρια;

Εάν δεν υπήρχαν αυτοί οι άνθρωποι από άλλες χώρες και υπήρχαν μόνο από τον λαό μας που αναγκάζονταν να κάνουν επαιτεία στα φανάρια το κοινωνικό πρόβλημα θα ήταν ακόμα μεγαλύτερο. Θα σήμαινε ότι η δικιά μας κοινωνία θα είχε πια διαλυθεί. Τώρα έρχονται άνθρωποι από άλλες χώρες και πάνε στα φανάρια γιατί είναι δουλεμπόριο έτσι; Τους φέρνουν κάποιοι δουλέμποροι και τους βάζουν εκεί για να κάνουν αυτό που κάνουν.

Λυπάμαι, ντρέπομαι, πληγώνομαι και λέω ναι πως χαλάει την αισθητική μου όλη αυτή η κατάσταση, η οποία έχει δημιουργηθεί σκόπιμα από κάποιους ανθρώπους. Το φουκαριάρικο το ανθρωπάκι το οποίο βρίσκεται στα φανάρια και επαιτεί και μπορεί και να μην βγάλει μεροκάματο και πηγαίνει μετά το βράδυ να κοιμηθεί σε έναν χώρο με 40 νοματαίους σε ένα δωμάτιο, είναι εξευτελισμός του ανθρώπου.

Καλύτερα να έμενε στην πατρίδα του και να πέρναγε ότι πέρναγε εκεί πέρα παρά να ερχόταν εδώ κάτω και να τον πετάνε σαν ζώο σε ένα δωμάτιο και να σε βγάζουν έξω χωρίς να έχεις χαρτιά και τα ρέστα, να είναι αιχμάλωτος δηλαδή, δούλος και να σε στέλνουν να πουλάς μπανάνες, λουλούδια και να καταστρέφεις και το εμπόριο της κοινωνίας. Να είσαι μπροστά στο κατάστημα που ο άλλος πληρώνει φόρο, όλα αυτά που πληρώνει ένας καταστηματάρχης και να έρχομαι εγώ να πετάω κάτω τις τσάντες και να πουλάω ίδια πράγματα με εσένα, αλλά τζάμπα. Πράγματα, όμως, τα οποία είναι ψεύτικα, μαϊμουδιάρικα και να κλείσεις εσύ. Κατάλαβες ποιο είναι το πρόβλημα μου; Είναι αλυσίδα».



Έχεις μετανιώσει ποτέ για κάτι που έχεις πει, έχεις κάνει ή που δεν έχεις κάνει ενώ θα μπορούσες;



«Είναι πολλά πράγματα. Η ζωή μου όλη θα μπορούσε να είναι διαφορετική αν ήμουν πιο ανοιχτός άνθρωπος, τώρα με βλέπεις ότι είμαι διαχυτικός κλπ. Είμαι σεμνότατος, είμαι ντροπαλός σε τελική ανάλυση. Δεν θα φύγω να πάω μόνος μου σε έναν χώρο να κάτσω. Είμαι μαζεμένος. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Μπορεί να μην φαίνεται, αλλά αυτή είναι. Δεν έχω ζήσει πάρα πολλά πράγματα λόγω αυτών των αναστολών που έχω».







Να σου βάλω μερικά διλήμματα; Αλλα θα είναι πιο γλαφυρά και άλλα πιο ρεαλιστικά.

Μπέος ή Ψωμιάδης;

«Κανένας».



Παπανδρέου, Μητσοτάκης ή Παπαδόπουλος.



«Παπαδόπουλος ο δικτάτωρ; 100% Παπαδόπουλος! Οι άλλοι ήταν εγκληματίες. Αυτός ήταν φιλόπατρις. Αν έκανε όποια λάθη έκανε τα έκανε όχι επίτηδες. Οι άλλοι δύο ήταν εγκληματίες συνειδητά. Εβραϊκής καταγωγής, να το τονίσουμε αυτό. Και οι δύο». Χρυσή Αυγή ή Σύριζα; «Με όποιον έχει δίκιο. Ανάλογα την περίσταση, ανάλογα το θέμα. Οποιος άνθρωπος λέει το σωστό είμαι μαζί του».



Κασιδιάρης ή Κανέλλη;



«Η Λιάνα είναι ποταμός ολόκληρος, αλλά κάποιες φορές υπερβαίνει τα όρια και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί να βρεθείς απέναντι σε κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι δεν μασούν. Δηλαδή χ...κε και για την ιστορία σου και για τις απόψεις σου και σηκώνει το χέρι και σου δίνει δύο σφαλιάρες. Διότι όταν κάνεις τον άντρα, εδώ είναι τώρα το κακό, όταν το είδα εγώ αυτό με έπιασε θλίψη που έχουμε φτάσει σε αυτό το επίπεδο και κάποιος να σηκώνει το χέρι του και μάλιστα άνδρας απέναντι σε γυναίκα, αλλά κάποιες γυναίκες φέρονται πια σαν άνδρες. Δεν μπορείς να κάνεις τον λαχαναγορίτη και μόλις τρως τη σφαλιάρα να λες είμαι γυναίκα γιατί με βαράς; Κατάλαβες; Κανέναν από τους δύο. Αμετροέπεια στην συγκεκριμένη περίπτωση».



Ιησούς ή Σωκράτης;



«Εκ των πραγμάτων Σωκράτης. Προϋπήρχε κιόλας. Δηλαδή πριν τα ακούσουν από τον Ιησού τον Ναζωραίο των Βασιλιά των Ιουδαίων, τα είχε πει ο Σωκράτης. Και ήταν και αυτός που έκανε αυτό που έκανε και ο Παπαδόπουλος μετά. Μην το ξεχνάμε αυτό. Ο Σωκράτης τιμωρήθηκε από την πατρίδα του, άκομψα, άδικα, αλλά κάποια στιγμή παρέμεινε εκεί και είπε ότι εγώ θα πιω το δηλητήριο διότι είναι ο νόμος της πατρίδος μου και υπακούω.



Το ίδιο έκανε και ο Παπαδόπουλος που ενώ θα μπορούσε να ζητήσει ξέρω εγώ αναψηλάφηση της δίκης, έμεινε μέσα και πέθανε στη φυλακή. Αυτό συνεπάγεται ανδρεία. Γενναιότητα. Αν μη τι άλλο ένας άνθρωπος ο οποίος είναι ανδρειωμένος θα πρέπει να του το χρεώσουμε και εμείς επειδή είμαστε λίγοι και μικροί και δεν έχουμε την δύναμη να αναγνωρίσουμε την μεγαλοσύνη του άλλου και για αυτό έχουμε φτάσει εδώ, δεν μπορούμε να το κάνουμε.



Ο Παπαδόπουλος ήταν ένας εξ αυτών. Ο οποίος σου είπα ότι μπορεί να ήταν ένας μισότρελος στρατιωτικός, γιατί όταν γουστάρεις τον πόλεμο δεν μπορείς να είσαι στα καλά σου, σπουδάζεις τον πόλεμο για να πάρεις όπλα στα χέρια σου να τα κάνεις τι; Να σκοτώνεις μπεκάτσες; Όχι. Αρα δεν είσαι στα καλά σου. Όμως αυτός ήταν καλύτερος από τους πριν και τους μετά. Ντρέπομαι. Το τονίζω πάλι για να μην γίνει παρεξήγηση. Ντρέπομαι. Μετά από τόσα χρόνια που το λέω, ακόμα δεν καταλαβαίνουν τι θέλω να πω».



Καινούργιος δίσκος;



«16 Αυτοτελείς Ιστορίες», πότε να τον περιμένουμε; «Σύντομα, σε λιγότερο από ένα μήνα».



Πηγή:gazzeta.gr



via http://planet-greece.blogspot.com/search/label/Gossip

Μοιραστείτε το θέμα:
Category:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...